Cardsharing-x Forum

» SAT Related « => Satellite TV News => Ex-Yu SatTV Vijesti => Topic started by: pomaranca on October 03, 2010, 09:03:08 AM

Title: Discovery Networks u Poljskoj, Sloveniji, Srbiji i Bugarskoj pokrenuo TLC
Post by: pomaranca on October 03, 2010, 09:03:08 AM
Nakon Å¡to je 4. ožujka ove godine Discovery Networks International u NorveÅ¡koj pokrenuo lokalnu inačicu svojeg kanala TLC (The Learning Channel), od jučer je TLC pokrenut u joÅ¡ četiri europske zemlje: Poljskoj, Srbiji, Sloveniji i Bugarskoj gdje je zamijenio Discovery Travel and Living.

(https://www.cardsharing-x.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F2004fw4.jpg&hash=41cf79ac1a7054a5611aac027256c1cb5c8ff336) Ova promjena bila je očekivana i najavljena od strane Discoveryja prije nekoliko mjeseci. TLC je je novi globalni zabavni i lifestyle kanal iz produkcije medijske grupacije Discovery Networks International koji je namijenjen ženama starosti između 25 i 49 godina.
TLC je sve donedavno bio dostupan samo u Sjevernoj i Latinskoj Americi, a njegov povratak u Europu najavljen je na Cable Congressu u Belgiji početkom ove godine.
Kao Å¡to smo već spomenuli, kanal je jučer sa emitiranjem startao u Poljskoj, Srbiji, Sloveniji i Bugarskoj, no riječ je o dvije različite inačice TLC-a; u Poljskoj je krenuo TLC Polska koji emitira u formatu 16:9 dok je u Sloveniji, Srbiji i Bugarskoj krenuo TLC Balkans koji emitira u starom, 4:3 formatu. Razlike u samoj programskoj shemi među njima gotovo da i nema.

(https://www.cardsharing-x.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2F2ebfjvk.jpg&hash=78f22415d0fcefdba59c5a6f0e32b33d2a04260a) TLC Balkans je zapravo nasljednik Discovery Travel and Living Channela pa će mnoge serije sa ovog kanala kao npr. "Cake Boss", "LA Ink", "Say Yes to the Dress", "What not to Wear" biti prikazivane i na TLC-u koji zapravo predstavlja samo njegovu poboljÅ¡anu verziju.
Teme koje će dominirati na TLC-u su: vjenčanja, moda, hrana, roditeljstvo, putovanja i životni stil; ukratko - TLC Balkans neće se znatnije razlikovati od Travel and Livinga.
TLC Balkans je trenutno lokaliziran samo na srpski, slovenski i bugarski jezik preko forme DVB titlova, no kanal također nudi mogućnost odabira bugarskog audio kanala.
Unatoč tome Å¡to je Discovery Networks novi kanal TLC Balkans službeno lansirao samo u Srbiji, Sloveniji i Bugarskoj, on je posredstvom regionalne digitalne satelitske pay tv platforme Total TV dostupan i u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Makedoniji. Ostale digitalne i kabelske platforme u Hrvatskoj poput MAXtv-a i B.neta svojim gledateljima joÅ¡ uvijek nude Discovery Travel and Living Europe, a kada će i hoće li uopće na njegovom mjestu uključiti TLC zasad joÅ¡ uvijek nije poznato.
"Å irenje dosega naÅ¡eg TLC-a na ovim europskim tržiÅ¡tima koja bilježe snažan rast važan je korak u naÅ¡oj globalnoj strategiji za ovaj kanal," rekao je Mark Hollinger, predsjednik i CEO Discovery Networks International, u izjavi za medije. "Sada kada je TLC dostupan u viÅ¡e od 29 zemalja u Europi, Aziji i Latinskoj Americi nalazimo se u odličnoj poziciji da već u 2011. njegovu dostupnost povećamo na 75 zemalja i preko 100 milijuna kućanstava, Å¡to će ga učiniti globalno najraÅ¡irenijim pay tv lifestyle kanalom za žene".

(https://www.cardsharing-x.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2F2hn8kkn.jpg&hash=a2f9b0131e5d20a95d1c7dccacd229f35d64327e) U SAD-u, TLC je dostupan u viÅ¡e od 99 milijuna televizijskih kućanstava sa kabelskom televizijom ili drugim televizijskim priključkom i trenutno se nalazi među deset najgledanijih kanala za žene ključnih demografskih skupina (žene starosti između 25-54 godina, 18-49 i 18.34 godina). U 2009. TLC je u Sjedinjenim Američkim Državama ostvario najveći rating u zadnjih pet godina, uz porast od 13% (i viÅ¡e) kod svih ključnih demografskih skupina (žene starosti između 25-54 godina, 18-49 i 18.34 godina).
Kanal je 1. rujna ove godine sa emitiranjem krenuo i u 20 zemalja Azijsko-pacifičke regije, a u Kolumbiji je od jučer dostupan i TLC HD koji je u Latinskoj Americi dosad bio dostupan samo u Brazilu, Meksiku i Argentini.
(Broadband TV News)