(https://www.cardsharing-x.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.resiveri.net%2Fimages%2Fstories%2Fmcdonalds.jpg&hash=80f3123aca2bad046b308fa0877c6f10619e5eed)
U cilju Å¡to bolje promocije svojih proizvoda (fast food), Å¡irom svijeta, McDonald je odliÄio pokrenuti vlastiti kanal.
Dok kupci budu uživali u Big Macs, moći će pratiti McDonald Channel na jednom do dva HD 42-46 inÄna TV ekrana, koja će se instalirati u svakom restoranu, prenosi LA Times. Karakteristika McDonald kanala će biti originalan sadržaj kreiran iskljuÄivo za kupce McDonald hrane. Programiranje će biti prilagoÄ'eno posebno za okolne zajednice i sve restorane, ukljuÄujući lokalne vijesti i najave za filmove, TV Å¡oue i muziÄke albume.
Kako bi sadržaj Mcdonald kanala bio što zanimljiviji angažirani su i saradnici iz drugih kuća BBC America, KABC-TV Eyewitness News, i reality TV producent Mark Burnett ("Survivor," "The Apprentice").
ChannelPort predviÄ'a da će McDonald kanal gledati 18 do 20 miliona ljudi mjeseÄno, Å¡to predstavlja oazu za jednog od najvećih ponuÄ'aÄa u regijama LA, San Diego, i Las Vegas.
Kako bi televizijska mreža fast food lanca postala popularna, kompanija namjerava proÅ¡iriti popularnost putem weba i mobilnih ureÄ'aja, te ući u konkurenciju digitalne televizije sa kompanijama kao Å¡to su Hulu i Netflix.
(Resiveri.Net / LA Times)